- Виробник:GARRETT
- Код двигуна:175 A3.000, 838 A4.000, 838 A8.000
Використовується в таких автомобілях:
LANCIA
KAPPA
06/1998 - 10/2001
- 2.4 JTD (838AL1AA) [06/1998 - 10/2001] kW: 100 PS: 136 ccm: 2387 cylinder: 5 Diesel 838 A8.000
KAPPA Kup?
06/1998 - 03/2001
- 2.0 20V Turbo (838CM) [06/1998 - 03/2001] kW: 162 PS: 220 ccm: 1998 cylinder: 5 Petrol 175 A3.000
11/1996 - 03/2001
- 2.0 16V Turbo (838CB) [11/1996 - 03/2001] kW: 151 PS: 205 ccm: 1995 cylinder: 4 Petrol 838 A4.000
KAPPA SW
06/1998 - 10/2001
- 2.4 JTD (838BL1AA) [06/1998 - 10/2001] kW: 100 PS: 136 ccm: 2387 cylinder: 5 Diesel 838 A8.000
Номер турбіни за каталогом:
003-001-001540R
Оригінальний номер турбіни ОЕМ:
46528420, 46763888, 60814702, 701900, 7019000001, 7019000002, 7019001, 7019002, 7019005001S, 7019005002S, 71723549
Заводський номер турбіни:
8595706528528
Оригінальна відремонтована Турбіна GARRETT 701900-5002S з протоколом калібрування та 100% функціональністю, з 2-річною гарантією без обмеження пробігу. Турбіна містить новий картридж (CHRA) і підшипники, відремонтовано та пофарбовано. Регулятор турбіни налаштований правильно, а величина тиску наддуву та його зміна перевірені на випробувальному стенді CIMAT відповідно до значень, зазначених виробником. У комплекті з турбонаддувом є інструкція зі встановлення, щоб переконатися, що турбонаддув встановлено правильно.
Повністю відремонтований насос високого тиску GARRETT 701900-5002S відповідає умовам нової оригінальної деталі та поставляється з протоколом авторизованої випробувальної станції. Кожен компонент повинен відповідати якості оригінальної деталі. При капітальному ремонті насосів високого тиску наголос приділяється якості нових компонентів (наприклад, ущільнень, датчиків) і точності складання. Щоб перевірити якість насоса після ремонту, ми проводимо тест на спеціальному стенді. Перевіряємо насоси високого тиску та форсунки всіх виробників: Bosch, Delphi, Denso, Continental VDO.